BEZPŁATNE PIĄTKI we Wrocławskim Centrum Fit Dietetyk

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje dietetyczne wraz z pomiarami masy i składu ciała w każdy piątek sierpnia.

Orzeźwiająca lemoniada arbuzowa

W sam raz na upalne dni. Arbuz to bogactwo witamin i antyoksydantów. Wybieraj te najbardziej dojrzałe.

Granola domowej roboty

Nie kupuj gotowych mieszanek musli. Zaoszczędź pieniądzę i kalorie, zyskaj zdrowie :)

PLACKI CUKINIOWO-SEROWE

Na tapecie cukinia. Warto korzystać z sezonowych warzyw, które dostarczają wielu witamin i składników mineralnych, a jednocześnie niewiele kalorii.

Fit sernik na zimno z musem malinowym

Lekkie ciasto na lato bez pieczenia

Koktajl - malinowelove

Drugie śniadanie w 5 minut? Żaden problem!

Pasta z ciecierzycy

Znudziły Ci się już kanapki z wędliną i pomidorem?

Spróbuj bogatej w białko i węglowodany pasty z ciecierzycy konserwowej.

Witamina D - czy suplementacja jest konieczna ?

Czynnikiem, który w największym stopniu determinuje poziom witaminy D w organizmie jest synteza skórna. Jej efektywność zależy od szerokości geograficznej w jakiej żyjemy, pory roku i dnia, grubości pokrywy chmur, wieku, pigmentacji skóry, stopnia zanieczyszczenia powietrza, a przede wszystkim od czasu przebywania na słońcu, powierzchni ciała poddanej działaniu promieni słonecznych i stosowania kremów z filtrami UV-B.

Dlaczego zdrowa tarczyca jest taka ważna?

W dobie dzisiejszych czasów nie trudno o zachwianie równowagi w organizmie, w tym pracy gruczołu tarczowego, który wpływa na pracę CAŁEGO organizmu.
 

Rafaello

Pomysł na coś słodkiego. Bez sztucznych dodatków, białego cukru i oleju palmowego.

Świetnie sprawdzi się również dla osób na diecie bezglutenowej i beznabiałowej.
 

Back

POKAŻ